loker2007

New York - Baptiste Giabiconi

音乐随身听:

【轻快节奏】New York - Baptiste Giabiconi

选自法国籍男模Baptiste Giabiconi个人首张录音大碟。在这张《Oxygen》专辑中他尝试了几种不同的曲风,使得整体耐听度非常强。

Baptiste Giabiconi来自法国南部,是DNA经纪公司的签约模特,位列全球TOP50男模首位,几乎登上了最近几年卡尔·拉格菲尔德 (Karl Lagerfeld)掌控的三大品牌所有的广告。

《New York》

I'm, not falling in love
我没有恋爱
Not chasing a dream
没追随梦想
Or painting a picture of you
也没有绘制画中的你
Stand, with feet on the ground
脚踏实地
Not holding my breath
放开呼吸
Just waiting for time to bring you
只是等着带你


Near, I'm holding you close
到我身边 紧紧抱你
I try to be patient
我尝试忍耐
The distance between us breaks me
承受着我们之间的距离
Soon, be breathing you in
很快 感受到你的呼吸
When I'm safely home
当我回到家里
And the clouds break
云已散去

People come
有人到来
People go
有人离开
You'll be waiting there
你会在那等待
And I won't see you falter
不会动摇
People run
有人奔跑
People fall
有人跌倒
Breaking through the mist
穿过迷雾环绕
You'll be standing taller
你站得更高

So tell me
所以告诉我
New York, New York,
纽约 纽约
New York, New York,
纽约 纽约
Beacon of light across the sea
海上的明灯
New York, New York,
纽约 纽约
New York, New York,
纽约 纽约
Hold out your hand and walk with me
挽你的手一起走

You, you keep me alive
你 让我充满生气
A reason to be
还有活下去的勇气
A friend who will make me stronger
让我更加坚强
We can talk till it's late
谈心到天亮
We'll wait for the sun
等待看日出
To wake the Manhattan sky line
那一缕照进曼哈顿

When, the crowds have all gone
天空的云散去
And it's only us
只剩我你
We will stay here
留在这里

People come
有人到来
People go
有人离开
You'll be waiting there
你会在那等待
And I won't see you falter
不会动摇
People run
有人奔跑
People fall
有人跌倒
Breaking through the mist
穿过迷雾环绕
You'll be standing taller
你站得更高

So tell me
所以告诉我
New York, New York,
纽约 纽约
New York, New York,
纽约 纽约
Beacon of light across the sea
海上的明灯
New York, New York,
纽约 纽约
New York, New York,
纽约 纽约
Hold out your hand and walk with me
挽你的手一起走

Breathe you in, and I
感受到你的呼吸
Know that you're back again
我知道你已归来
Live with me
和我生活在一起
For the rest of my lifetime baby
直到生命的尽头 宝贝

People come
有人到来
People go
有人离开
You'll be waiting there
你会在那等待
And I won't see you falter
不会动摇
People run
有人奔跑
People fall
有人跌倒
Breaking through the mist
穿过迷雾环绕
You'll be standing taller
你站得更高

So tell me
所以告诉我
New York, New York,
纽约 纽约
New York, New York,
纽约 纽约
Beacon of light across the sea
海上的明灯
New York, New York,
纽约 纽约
New York, New York,
纽约 纽约
Hold out your hand and walk with me
挽你的手一起走

Breathe you in, and I
感受到你的呼吸
Know that you're back again
我知道你已归来
Live with me
和我生活在一起
For the rest of my lifetime baby
直到生命的尽头 宝贝

评论

热度(31)