loker2007

Walking Blind - Aidan Hawken、Carina Round

音乐随身听:

【独立音乐】Walking Blind - Aidan Hawken & Carina Round

美剧《吸血鬼日记》(The Vampire Diaries )第四季第六集的片尾曲。差不多算是Elena和Stefan的分手之歌了。

“若有永不消亡的世界,却又遥不可及。我们没必要知晓,我们没必要明了。我们只要继续盲目行走就好。”

《Walking Blind》

Don't tell me the truth
不要告诉我真相
Tell me that it didn't happen
告诉我一切都没有发生
There's been a mistake
这一切只是一个错误
There's been a misunderstanding
这一切只是一场误会
Dirty your hands
弄脏了你的手
Tearing my heart into pieces
撕碎了我的心

If this is the end
如果这是结束
Then we whisper the wind and release it
让我们像风一样耳语并且忘记这一切
We don't have to know
我们不需要知道
We don't have it all worked out
我们不能算出这一切
We can just keep Walking blind
我们可以这样继续盲目的行走

Don't give me your word
不要给我你的诺言
Give me something to hold on to
给我能使我坚持的东西
I don't want to fight
我不想去抗争
I don't want no big decision
我不想不做重大的决定
I'm not afraid
我不害怕
for tearing your heart into pieces
把你的心撕成碎片
If there's a world that never died,
如果有一种世界永不老去
and were out in the farthest of reaching
并且我们无法到达最远处的彼岸
We don't have to know
我们不需要知道
We don't have it all worked out
我们不能算出这一切
We can just keep Walking blind
我们可以这样继续盲目的行走
We don't have to know
我们不需要知道
We don't have it all worked out
我们不能算出这一切
We can just keep Walking blind
我们可以这样继续盲目的行走


评论

热度(47)