loker2007

You Are a Lover - The Unbending Trees

音乐随身听:

【伤感情歌】You Are a Love - The Unbending Trees

这是一首心酸的情歌。低缓的男声,轻柔的钢琴,挥之不去的伤感弥漫在心间。

歌中唱到:你身边充满了爱情的味道,难道与你做朋友的机会都没有了么?你还会刻意忽视我的存在么?他真的会对你真心么?

我今晚将会梦到你,而梦里,你会永远伴随我。

《You Are a Love》

You are a lover from today
从今天起 你坠入了爱河
Can you afford to dump a friend?
你能否承受失去一位朋友?
Will you ignore me again?
你是否还会刻意忽视我?
Will he always be there?
他是否会一直伴你左右?
And now you are walking hand in hand
如今 你们手挽手走着
Demonstrating something unreal
这幅景象太不真实

I know it feels good to depend
我知道 有依靠的感觉很好
Will he always be there?
他是否会一直伴你左右?
It's not a shame, not a glory
这不是一种耻辱 不是一种荣耀
Just a romantic day
这只是一个罗曼蒂克的日子
Maybe you'll never be sorry
也许你永远不会觉得亏欠
I'm not always quite right
我并不总是对的
You are a lover from today
从今以后 你有了爱人
Can you afford to dump a friend?
你能否承受抛弃一位朋友?
Will you ignore me again?
你是否还会刻意忽视我?
Will he always be there?
他是否会一直伴你左右?
And now from the corner of the street
如今 站在街角
I see you kissing his face
我看到你亲吻他的脸颊
Does he smell really sweet
他是否带给你甜蜜的感觉?
Will he
他会吗?
Will you
你会吗?
I'm sad, aren't I
我好伤心 那个人不是我
You are a lover from today
从今以后 你坠入了爱河
It's just a romantic day
这只是一个浪漫的日子
I will dream of you tonight
我今晚就会梦见你
And it all will happen to me...
梦里故事的主角将会是我

评论

热度(56)